Gratis verzending en retourneren

Binnen 1 werkdag verzonden

Met cadeauverpakking


Klanten geven ons 9.5/10

0 0,00

Gratis verzending en retourneren

Klanten beoordelen ons met een 9.5/10 op Kiyoh

Klantenservice

Als u een klacht heeft over onze producten en/of dienstverlening willen wij u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt via het contactformulier hieronder contact met ons opnemen. Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen enkele werkdagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

7 + 8 =

0
    0
    Winkelmand
    Je winkelmand is nog leeg
      Verzendkosten berekenen
      Kortingscode toepassen